Een missende transactie Claimen

Veruit de meeste transacties worden probleemloos door de aangesloten webshops gemeten en teruggekoppeld aan SpaarCentje.nl, helaas kan er wel eens iets misgaan waardoor een transactie niet goed gemeten word. Zo kan een hele transactie missen, maar ook kan er een vergoeding verkeerd gemeten zijn.

Op dit moment kan je dit melden door ons een e-mail te versturen op info@spaarcentje.nl. Wij gaan dan proberen om alsnog de vergoeding te krijgen.
Om dit proces zo veel mogelijk te versnellen vragen we je om altijd de volgende gegevens te vermelden in de e-mail.

  • datum transactie (en vermoedelijke tijdstip)
  • Aankoop bedrag
  • Het ordernummer
  • Je Klantnummer
  • Webshop naam
Soms vraagt een adverteerder nog om specifieke kenmerken, mochten we deze nodig hebben dan vragen we dit nog bij je op.

Na het indienen van een claim kan je in de regel binnen 7 dagen bericht van ons verwachten.
De daadwerkelijke tijd voordat een claim helemaal verwerkt is kunnen we niet voorspellen. Dit is volledig afhankelijk van iedere individuele webshop